Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~WhySoSerius | użytkownik

imię i nazwiskoPrzemek Jaśkiewicz adresArkham zarejestrowany10.01.2010 @13:07:38 ostatnio na stronie07.06.2013 @14:52:41

"Zeszłej nocy piękny anioł
przyszedł tańczyć pod me drzwi
Uwiedziona na podłodze,
wyszeptała czule mi:
"Ja licencję mam na miłość,
minie jak nie przyjdziesz tu
Na nic zdadzą się modlitwy,
nie powtórzy się cud"
I znów...
O pólnocy krzyk: "Zrób to znów, znów, znów!!!"
Buntowniczy wrzask: "Zrób to znów, znów, znów!!!"

Kto zgadnie kto śpiewa orginał?



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty strona wwwwww.lastfm.pl/user/Przem69/library
digarty13 komentarze567 posty na forum6

komputer / sprzęt
sprawny

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~cukierr    31.03.2010 @21:34:37
dziekuje!! za rewelacje pan tez ma sie czym pochwalic !
~Seamus    30.03.2010 @22:47:18
dziękuje pozdrawiam
~AlicjaErrla    30.03.2010 @21:12:33
dzięki
_______
Ala
~Kimonek    30.03.2010 @18:29:38
anu podziękować
~2167    30.03.2010 @16:15:29
Dzięki wielkie,czadowa galeria
~Kimonek    30.03.2010 @09:25:12
świetna galeria
warto poobserwować

pozdro
~kashmir12    29.03.2010 @22:27:47
dziękuję
~xeymoee    28.03.2010 @11:31:28
Plany się pozmieniały ; / ale będzie będzie!
~AlicjaErrla    27.03.2010 @14:31:47
dzięki
_______
Ala
~karpik54    26.03.2010 @10:18:48
Dzieki za odwiedziny - pozdrawiam.
(O, widzę obok ciekawą prace. Zaraz przyjrzę się temu z bliska)
_______
karpik54
~EdiHan    25.03.2010 @20:23:46
dziękuję!!i widzę tutaj baaaardzo ciekawą galerie u pana!Poobserwuję z przyjemnością...Pozdrawiam!
~karastattoo    25.03.2010 @19:25:17
widze ze mamy tego samego mistrza i nauczyciela...mam na mysli Rembrandta Harmensza. van Ryjna..pzdr i dzieki za koment
~madeleine1990    25.03.2010 @13:42:10
dziękuję i pozdrawiam
~Ankiria    23.03.2010 @23:46:26
dziękuję...;]
_______
"Każdy potrzebuje zwierciadła w którym mógłby się przejrzeć.. "
~LadyOscar    21.03.2010 @18:47:21
Dzięki
~izzza    21.03.2010 @11:35:53
:D
~faflun    20.03.2010 @18:53:56
dziękuję ślicznie
+gregmatys    20.03.2010 @17:11:05
~Sk00tie    19.03.2010 @19:01:42
_______
tak myślałem...
~kandelabr    19.03.2010 @15:44:40
senks
!alkor12    19.03.2010 @15:13:03
thx
~xeymoee    18.03.2010 @14:57:07
haha no nie, może nie aż tak. Bądź kreatywny!
~xeymoee    18.03.2010 @00:49:12
uuuaaaa czyli dedykacja" :d
~xeymoee    17.03.2010 @23:00:28
Aj. Nieno ja będę robiła w studiu, pod okiem Davee'a także wszystko powinno być cacy. Mam nadzieję, że praca będzie w miare udana haha
~xeymoee    17.03.2010 @22:18:30
Nudziło się : http://fc09.deviantart.net/fs70/i/2010/076/4/8/Spam_by_xeymoee.png Ażeby lansu stało się zadość pochwalę się, że w niedzielę będę wykonywała swoją pierwszą dziarke.
Poprzednia strona 1 2 3 4 5 6 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt